تفریحات آبی کیش

دسته‌های محصولات
فیلتر براساس قیمت:

در حال نمایش 21 نتیجه

فهرست مطالب:

فهرست کامل تفریحات آبی کیش
کلوپ‌ های تفریحات آبی کیش
دسته بندی تفریحات آبی کیش
اطلاعات تفریحات آبی و دریایی کیش
پکیج تفریحات آبی و دریایی کیش
قیمت تفریحات آبی کیش
تخفیف تفریحات آبی کیش

فهرست کامل تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش اولین انتخاب گردشگران عزیز در سفر به این جزیرۀ زیبا است. تجربۀ هیجان و تفریح در آب‌های گرم جنوب و سواحل مرجانی و زیبای جزیره، لطفی دوچندان دارد. البته تفریحات کیش تنها به تفریحات دریایی جزیره خلاصه نمی‌شود، اما تفریحات آبی و سرگرمی‌های مرتبط با آب معمولاً عمده فعالیت‌های شهرهای نزدیک دریا و جزیره‌ها را تشکیل می‌دهند. ازاین‌رو خیلی‌ از گردشگران با هدف لذت‌بردن از تفریحات آبی کیش است که به جزیره سفر می‌کنند. غواصی، ماهیگیری در کیش، دریانوردی با انواع قایق‌های بادبانی تنها گوشه‌ای از امکانات و تفریحات مرتبط با دریا هستند که به‌صورت حرفه‌ای در جزیره کیش ارائه می‌شوند.

تفریحات آبی کیش

کلوپ‌ های تفریحات آبی کیش

ده‌ها کلوپ‌ تفریحات دریایی و آبی در سواحل مختلف جزیره فعالیت می‌کنند که طیف وسیعی از تفریحات آبی کیش را اعم از پاراسل سواری، شاتل، بنانا و… ارائه می‌دهند. این کلوپ‌ها در چندین ساحل جزیره مانند ساحل سیمرغ، مرجان، دامون، اسکله تفریحی و مارینا واقع شده‌اند تا تمام افراد بر اساس اقامت در هر قسمت از جزیره، به‌راحتی به تفریحات دسترسی داشته باشند. البته عمده کلوپ‌های تفریحات در سواحل شرقی کیش فعالند. تعداد معدودی تفریح نیز هستند که تنها در یک یا دو کلوپ عرضه می‌شوند، مانند اسکوتر زیردریایی که تنها در کلوپ مرکز غواصی در دسترس است. به همین جهت ما در سفرساز برای هرکدام از تفریحات آبی کیش، امکان انتخاب کلوپ و سانس را درنظرگرفته‌ایم تا بلیط آن تفریح را با تخفیف از کلوپ موردنظر خود خریداری کنید.

دسته بندی تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش را بر اساس نحوۀ کارکرد و دیگر عوامل می‌توان به چند دسته تقسیم کرد. سفرساز برای رفاه حال شما و برای اینکه بتوانید راحت‌تر و سریع‌تر تفریح موردنظر خود را انتخاب کنید، تفریحات دریایی کیش را به چند دسته‌بندی تقسیم کرده است:

  • تفریحات آبی زیردریایی کیش
  • تفریحات آبی غیر دریایی کیش
  • تفریحات آبی هیجانی کیش
  • تفریحات آبی آرام کیش
  • تفریحات آبی قایق سواری کیش
  • تفریحات آبی زیر دریایی کیش

چندین تفریح و سرگرمی آبی هستند که شما را با دنیای زیر آب آشتی می‌دهند. از جمله تفریحات آبی کیش که می‌توانید با آنها دنیای زیر آب را رصد کنید:

غواصی کیش: غواصی در کیش یکی از تفریحات آبی مهم و اصلی جزیره است که برای بانوان و آقایان از سنین 10 سال به بالا در قابل استفاده است. غواصی در کیش مهم‌ترین تفریح دریایی جزیره است. چندین کلوپ تفریحی خدمات غواصی را از مبتدی تا پیشرفته و در سایت‌های غواصی مهم جزیره مانند بیگ کورال، الدورادو، زوبیچ و… به متقاضیان ارائه می‌دهند. بلیط غواصی کیش به صورت مبتدی از طریق وبسایت سفرساز با تخفیف قابل خریداری است.

غواصی کیش و اسنورکلینگ

اسنورکلینگ کیش: اسنورکلینگ کیش یا همان غواصی در سطح که با دهانۀ تنفسی انجام می‌شود، انتخاب کسانی است که به هر دلیل دوست ندارند تا قسمت‌های عمیق دریا شنا کنند. اسنورکلینگ برای بانوان و آقایان از سنین ۱۰ سال به بالا قابل استفاده است.
اسکوتر زیر دریایی کیش: اسکوتر زیر دریایی که تنها در مرکز غواصی کیش ارائه می‌شود وسیلۀ ایده‌آل کسانی است که شنا بلد نیستند و یا بلدند اما از حمل کپسول اکسیژن یا پوشیدن تجهیزات غواصی دل خوشی ندارند و از سویی دوست دارند دنیای زیر آب را نیز مشاهده کنند. با اسکوتر زیردریایی کیش این امکان برای شما فراهم شده است.

اسکوتر کیش
سی باب کیش: اسکوتر سی باب یا جت اسکی سی باب کیش وسیلۀ تازه‌ای است که به امکانات و تفریحات آبی کیش اضافه شده است. با سی باب کیش می‌توانید با سرعت ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت در زیر آب حرکت کنید، روی آب بیایید و مثل دلفین در آب شنا کنید.

تفریحات آبی غیر دریایی کیش

برخی تفریحات آبی کیش نیز هستند که در دریا عرضه نمی‌شوند، با این‌حال از نظر لذت و هیجان چیزی از تفریحات دریایی کیش کم ندارند:

پارک آبی اوشن کیش: بزرگترین و مهم‌ترین تفریح این دسته، پارک آبی اوشن است که چندسالی است رنگ وبوی تازه‌ای به فضای گردشگری جزیره بخشیده است به‌طوری که وقتی صحبت از تفریحات کیش می‌شود، اولین اسمی که به خاطر می‌آید تم پارک آبی اوشن است.بلیط پارک آبی اوشن کیش از طریق وبسایت سفرساز با تخفیف قابل خریداری است.

پارک آبی کیش
پارک دلفین کیش: دیگر تفریح آبی که قدمتی طولانی در کیش دارد و فرصت شنا و غواصی با دلفین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد، پارک دلفین کیش است. پارک دلفین کیش یک تجربۀ تکرارنشدنی است. در دلفیناریوم کیش می‌توانید بازی و حرکات آکروباتیک دلفین‌های بازیگوش و شیرهای دریایی را تماشا کنید. بلیط پارک دلفین کیش را می توانید با تخفیف از سایت سفرساز خریداری نمایید.
استخرهای کیش: چندین مجموعۀ استخر و جکوزی نیز در سطح جزیره فعال هستند که می‌توانید در مدت اقامت خود از آنها لذت ببرید.

تفریحات آبی هیجانی کیش

بیشتر تفریحات آبی کیش متعلق به این دسته هستند. اصلاً مگر می‌شود در دریا بود و هیجان نداشت!

پاراسل کیش: چتر پاراسل کیش معرف حضور همه است. پرواز بر فراز دریا با ایمن‌ترین شرایط چیزی نیست که بتوان به‌راحتی از آن گذشت. پاراسل سواری در کیش را حتماً امتحان کنید.
شاتل کیش و بنانا: این دو تفریح تیوپی جزیره اوج هیجان و سرعت را به شما هدیه می‌کنند. تفاوت شاتل و بنانا در شکل تیوپ و سرعت و نحوۀ استفاده از آن است که می‌توانید پیش از خرید، از طریق صفحۀ هر تفریح و یا با تماس با همکاران ما در سفرساز اطلاعات کامل آنها را دریافت کنید.

شاتل کیش

فلای بورد کیش: فلای بورد یا جت فلای تفریح بسیار هیجانی و مفرحی است که با نیرو و فشار آب شما را به پرواز در می‌آورد. برای پاسخ به پرسش احتمالی شما درخصوص اینکه فلای بورد کیش چیست، توضیحات مفصلی در صفحۀ تفریح فلای بورد ذکر کرده‌ایم که پیش از خرید بهتر است آن را مطالعه کنید.

بلیت فلای بورد کیش

اسکی روی آب کیش: یکی از فرصت‌های درخشان برای تجربۀ سرعت و هیجان اسکی روی آب کیش است که چندسالی است به شکل کیبل اسکی در پارک کیبل اسکی کیش نیز عرضه می‌شود.

جت اسکی کیش: شاید خیلی‌ها در سفر به شهرهای کنار دریا از جت اسکی استفاده کرده باشند. جت اسکی کیش نیز با قایق‌های جت اسکی استاندارد و ایمن، هیجان و تفریح را برای شما فراهم می‌کند.

تفریحات آبی آرام کیش

این دسته از تفریحات آبی کیش را مختص کسانی تدارک دیده‌ایم که دوست دارند علاوه‌ برهیجان، از آرامش و سکوت دریا نیز لذت ببرند.

ماهیگیری در کیش: ماهیگیری یک تفریح آرامبخش است که خیلی‌ها حتی به عنوان ابزاری برای تمرکز و ریلکسیشن از آن استفاده می‌کنند. گرچه برای لحظاتی که درحال صید ماهی هستید، می‌توانید هیجان و شوری را تجربه کنید که به ساعت‌های انتظار برای صید می‌ارزد.
پدل بورد کیش: پدل بورد تخته شنای بزرگی است که با یک پارو و گاه بدون پارو روی آب حرکت آرام دارد. تخته‌ای که هم می‌توان با آن هیجان و مسابقات سرعتی را تجربه کرد و هم آرامش و سکون. حتی برخی برای انجام حرکات یوگا از آن استفاه می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر به صفحۀ تفریح پدل بورد کیش مراجعه کنید.

تفریحات آبی قایق سواری کیش

منظور از این دسته از تفریحات آبی کیش، سرگرمی‌هایی است که مبتنی بر قایق است:

قایق کاتاماران کیش: گشت با قایق های بادبانی کاتاماران در خلیج فارس لطف و لذت خاصی دارد. برای استفاده از این تفریح می‌بایست تا حد مبتدی با راندن قایق آشنایی داشته باشید.
کایاک کیش: قایق سواری با کایاک به شما لذت پاروزدن و مشاهدۀ مناظر دریا و ساحل را می‌دهد.کایاک سواری در کیش در دو نوع تک نفره و دونفره در دسترس است.

تخفیف بلیط کایاک کیش
ویندسرف کیش: ویندسرف درواقع پدل بوردهای بزرگ وبادبان‌دار است که فرد با ایستادن و هدایت جهت بادبان، با نیروی باد حرکت می‌کند. برای این تفریح باید در روزهای پروزش باد به کلوپ مارینا مراجعه کنید.
گشت دریایی با قایق مبله: گشت دریایی کیش با قایق مبله شما را همراه خانواده با یک شناور دربست به یک سفر دریایی کوچک می‌برد. برای اطلاعات بیشتر دربارۀ این تفریح به صفحۀ گشت دریایی در کیش با یات خصوصی مراجعه فرمایید.

اطلاعات تفریحات آبی و دریایی کیش

از آنجا که تفریحات آبی کیش چندسالی است در جزیره فعالیت می‌کنند، بیشتر افراد و گردشگران با آنها آشنا هستند، با این‌حال و بر اساس سیاست کلوپ های تفریحات دریایی کیش هرساله تلاش شده تا تفریحات جدیدی به مجموعه‌ها اضافه شود. دستۀ تفریحات آبی کیش وبسایت سفرساز که در همین صفحه مشاهده می‌کنید، به صورت هفتگی به‌روز می‌شود تا شما لیست کاملی از تفریحات دریایی را در اختیار داشته باشید. ما برای معرفی تفریحات کیش در سفرساز تمهیدات کاملی درنظر گرفته‌ایم از جمله معرفی اماکن تفریحی نزدیک، رستوران‌ها، مراکز تجاری و از همه مهم‌تر هتل‌های نزدیک هر کدام از تفریحات آبی کیش که به شما در انتخاب بهتر و صرفه‌جویی در زمان کمک خواهد کرد. شما می‌توانید در بخش اطلاعات تماس هر صفحۀ تفریح به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

پکیج تفریحات آبی و دریایی کیش

وبسایت سفرساز برای راحتی شما و همچنین ارائۀ بیشترین تخفیف تفریحات کیش اقدام به طراحی پکیج تفریحات آبی نموده تا بتوانید با یک خرید از چندین تفریح کیش، با قیمتی ارزان تر از هر جای دیگر برخوردار شوید. این پکیج‌ها شامل بهترین تفریحات کیش و پرطرفدارترین آنهاست که هرکسی دوست دارد در سفر به کیش از آنها استفاده کند. از پارک آبی اوشن گرفته تا پاراسل و شاتل و حتی جنگهای تفریحی شبانه کیش. می‌توانید با مراجعه به دسته بندی پکیج های جذاب سفرساز اطلاعات کامل و نحوۀ استفاده از پکیج تفریحات کیش را دریافت کنید.

قیمت تفریحات آبی کیش

نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که قیمت تفریحات آبی کیش مانند دیگر تفریحات جزیره زیر نظر سازمان منطقه آزاد تعیین می‌شود اما شما می‌توانید در وبسایت‌های گردشگری کیش آنها را با تخفیف خریداری کنید. وبسایت سفرساز بر اساس رسالت خود یعنی ارائۀ سفر ارزان به جزیره با خرید ارزان تفریحات کیش، بیشترین نرخ تخفیف را برای برخورداری شما عزیزان از یک سفر به‌یادماندنی و به‌صرفه، درنظرگرفته است. دسترسی به قیمت تفریحات آبی کیش از طریق همین صفحه به صورت شبانه‌روزی برای شما فراهم شده است. همکاران ما نیز از طریق شماره‌های درج‌شده در بالای صفحه و یا فرم تماس با ما آمادۀ پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

تخفیف تفریحات آبی کیش

وبسایت سفرساز با بیشترین نرخ تخفیف، بلیط تمامی تفریحات آبی کیش را چه به‌صورت تکی و چه به‌شکل پکیج تفریحات آبی کیش به شما ارائه می‌دهد. مزیت خرید از سفرساز علاوه بر تخفیف، برخورداری از پشتیبانی ۲۴ساعته است. همکاران ما در سفرساز از مرحلۀ پیش از خرید برای کسب اطلاعات و انتخاب بهترین تفریح، تا مرحلۀ تکمیل عملیات خرید و استفاده از بلیط همراه شما هستند. تنها کافی است با شماره‌های درج‌شده در منوی بالای صفحه تماس بگیرید تا برنامه‌ریزی سفر به کیش از خرید تور کیش تا خرید تفریحات کیش تمامی در اختیارتان قرار بگیرد. شما می‌توانید بر اساس تمایل و نزدیکی به محل اقامت خود در جزیره، از طریق وبسایت سفرساز بلیط تفریحات آبی کیش را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

درباره ما

وبسایت گردشگری سفرساز با مدیریت آقای علیرضا زینلیان بافنده به شماره مجوز ۱-۰۱۰۲۶۱۰۳۴ به عنوان راهنمای جامع فروش تفریحات کیش آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران جزیره است تا بتوانند در سریع‌ترین زمان، بهترین خدمات را دریافت کرده و با انتخاب تفریحات مناسب خود، سفری لذت‌بخش را تجربه کنند.

یکی از مشکلات بزرگی که گردشگران در زمان سفر به جزیرۀ کیش با آن روبه‌رو هستند، تنوع تفریحات کیش و خدمات ارائه‌شده به‌صورت آنلاین است. این مسئله ممکن است آنها را در انتخاب تفریحات با بهترین قیمت و کیفیت سردرگم کند.

تفریحات

تماس با ما

سبد خرید

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه