مجموعه پارس سافاری کیش – کل تفریحات

۲۵,۰۰۰ تومان ۱۵,۰۰۰ تومان

مجموعه پارس سافاری کیش یکی از بزرگترین مراکز تفریحات غیر آبی کیش است که علاوه بر آیتم های آفرود و صحرایی تفریحات مختلف متنوع و جذابی را همه روزه برگزار می‌کند.
توجه داشته باشید که آیتم Welcome به جای بلیت ورودی فعال است. در این آیتم شما با پرداخت مبلغی وارد مجموعه خواهید شد و همچنین به دلخواه خود یکی از تفریحات زیر را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد:

👈🏻کارتینگ
👈🏻موتور چهارچرخ
👈🏻صاعقه
👈🏻موتور 50cc کودکان
👈🏻پینت بال
👈🏻ماشین کوبنده وبانجی ترامپولین

  • مخاطب: خانم ها و آقایان
  • محدوده سنی: همه سنین
  • ساعات فعالیت: عصر ۱۶ تا ۲۱
  • هر بلیت مختص یک نفر است.
  • بلیت خریداری‌شده چارتری بوده و قابلیت کنسلی ندارد.
  • شما می‌توانید از ساعت ۸ تا ۲۳ از طریق شمارۀ تلفن ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ با همکاران ما در تماس باشید.
  • در قسمت نظرات تجربه خود را از این تفریح با دیگران به اشتراک بگذارید
  • آدرس: بلوار امام خمینی ( فرودگاه سابق کیش ) – بلوار سافاری – جنب فاز ۳ صنعتی، مجموعه پارس سافاری کیش

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

ساعات فعالیت:

۱۶ تا ۲۱

نوع تفریح:

گروهی

مدت زمان تفریح:

۵ ساعت

مخاطب:

خانم و آقا/همه سنین

میزان هیجان:

متوسط/زیاد

فهرست مطالب

همه چیز درباره مجموعه پارس سافاری کیش

«تمامی آیتم‌های مجموعه پارس سافاری کیش در همین صفحه قابل خریداری است. شما می‌توانید چندین آیتم را به نوبت و در تعداد دلخواه به سبد خرید خود اضافه کنید.»

جزیره کیش مانند دیگر کشورهای حاشیۀ خلیج فارس دارای هوای گرم و شرجی و تپه ماهورهای شنی است که همین امر فضا را برای ایجاد تفریح بی‌نظیر و پرهیجان سافاری مستعد می‌کند. مجموعه پارس سافاری کیش این امکان را برای شما فراهم کرده است تا پکیجی از تفریحات صحرایی را تجربه کنید. سافاری کیش در نیمۀ شمال غربی جزیره است.

این مجموعه در سال ۱۳۹۲ تأسیس شد و بلافاصله با استقبال کیشوندان و گردشگران روبه‌رو شد، چرا که تا آن زمان تفریح سافاری تنها در کشورهای حاشیۀ خلیج فارس در دسترس بود و در ایران مردم نمی‌توانستند از امکانات این سرگرمی مهیج به صورت استاندارد استفاده کنند.

سافاری کیش چیست؟

لغت سافاری در اصل به معنای گشت و گذار در طبیعت وحش برای رصد یا شکار حیوانات وحشی به صورت پیاده یا با اتومبیل‌های سنگین بوده است. اما اکنون که دیگر شکار حیوانات به آن شکل گذشته ممنوع است، به طبیعت‌نوردی با آفرود اطلاق می‌شود. مجموعه پارس سافاری کیش علاوه بر آفرود سواری در تپه‌های شنی، چندین تفریح متنوع را مناسب سنین مختلف افراد ارائه می‌دهد. همین موضوع است که سافاری کیش را به مقصدی مطمئن برای تمام اعضای خانواده تبدیل می‌کند، زیرا هیچکس از آن دست خالی باز نمی‌گردد و حتماً از چند تفریح مناسب ذائقه و سن خود استفاده خواهد کرد.

 

سافاری کیش

بخش‌های مختلف مجموعه پارس سافاری کیش

علاوه بر آفرودسواری، رستوران سنتی و کافی‌شاپ مجموعه نیز با ارائۀ یک منوی متنوع، انتخاب خوبی برای صرف ناهار یا شام است. از دیگر امکانات رفاهی مجموعه پارس سافاری کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غرفه خدماتی شامل غرفه‌های فروش سوغات
  • سوپرمارکت
  • خانه کودک آفتابگردان که در آن مربیان حرفه‌ای از فرزند دلبندتان در طول تفریح شما نگهداری می‌کنند.
  • غرفه‌های نقش حنا و بافت مو
  • مزرعه حیوانات شامل مارهای پیتون و ایگوانا
  • دی جی کلاب از دیگر برنامه‌های جانبی و تفریحی مجموعه پارس سافاری کیش است.

قیمت پارس سافاری کیش

از جمله تفریحات پارس سافاری کیش می‌توان به موتور باگی، پیست کارتینگ مناسب بزرگسالان و کودکان، شترسواری، بانجی ترامپولین ماشین برقی، زمین پینت بال و ده‌ها تفریح دیگر اشاره کرد. تمام تفریحات مجموعه پارس سافاری کیش با مجوز و کاملاً استاندارد هستند، پس خودتان یا فرزندانتان می‌توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

سافاری کیش مانند شهربازی، یک مجموعۀ تفریحی است که می‌بایست برای هر کدام از تفریحات به صورت جداگانه بلیت تهیه کنید. همچنین مبلغی به عنوان بلیت ورودی نیز از شما اخذ خواهد شد. وبسایت سفرساز بلیط تمام تفریحات مجموعه پارس سافاری کیش را با تخفیف در اختیار شما قرار داده است.

باگی سافاری کیش

فهرست تفریحات مجموعه پارس سافاری کیش

  • پکیج کودک: این پکیج شامل هزینۀ چندین تفریح است: هزینۀ ورودی مجموعه پارس سافاری کیش، مینی گلف، موتور ۵۰، بانجی ترامپولین، سینما ۹ بعدی، استوانه جادویی و ترامپولین.
  • پکیج نوجوان: پکیج نوجوان مجموعه پارس سافاری کیش شامل این آیتم‌هاست: هزینۀ ورودی مجموعه سافاری، زورب بال، موتور 90cc، مینی گلف، عینک VR، ترامپولین و بانجی ترامپولین.
  • پکیج آدرنالین: پکیج آدرنالین مجموعه پارس سافاری کیش شامل این آیتم‌هاست: هزینۀ ورودی مجموعه، سافاری آفرود، موتور 90cc، بانجی شوتینگ و هرم مومیایی.
  • پکیج طلایی سافاری: پکیج طلایی پارس سافاری کیش شامل این آیتم‌هاست: هزینۀ ورودی مجموعه، سافاری آفرود، موتور 90cc، کارتینگ و شترسواری. به شما پیشنهاد می‌کنیم پکیج‌ تفریحات آبی سفرساز را نیز امتحان کنید.
  • پکیج ماه عسل: پکیج ماه عسل مجموعه پارس سافاری کیش شامل این آیتم‌هاست: هزینۀ ورودی مجموعه، سافاری آفرود، ماشین باگی، مینی گلف، سینما ۹ بعدی، زورب بال و ماشین کوبنده.
  • پکیج همدم (دو نفره): پکیج دونفره همدم پارس سافاری شامل این آیتم‌هاست: هزینۀ ورودی مجموعه پارس سافاری کیش، سافاری آفرود، باگی دو نفره، مینی گلف، شترسواری و سینما ۹ بعدی
  • باگی 250cc: گشت و گذار با اتومبیل باگی دونفره و دیدن مناظر زیبای کیش در مسیری ۱۵ کیلومتری که حدوداً ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد. شما می‌توانید با راهنمایی لیدر در مسیر توقف کرده و عکس یادگاری بگیرید.
  • باگی خانواده: تور باگی خانواده، با باگی‌های حداکثر ۵ نفره انجام می‌شود که خودتان می‌توانید با اندکی توضیح نحوۀ راندن اتومبیل را یاد بگیرید. از مناظر زیبای پارس سافاری کیش در مسیری ۱۵ کیلومتری که حدوداً ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد، لذت ببرید. می‌توانید با راهنمایی لیدر در مسیر توقف کرده و عکس یادگاری بگیرید.

 

امکانات مجموعه پارس سافاری کیش

  • سافاری: آفرودسواری در تپه‌های شنی با اتومبیل‌های لندکروز. ظرفیت ماشین‌های آفرود مجموعه پارس سافاری کیش حداکثر ۷ نفر است. تهیۀ بلیط برای افراد بالای پنج سال الزامی است. استفاده از این تفریح به دلیل سرعت زیاد و تکان‌های اتومبیل، برای کودکان زیر پنج سال ممنوع است.
  • زورب بال: تجربۀ قل خوردن از روی تپه‌ها داخل یک توپ بزرگ. این بازی مناسب بزرگسالان و نوجوانان است.
  • کارتینگ: رانندگی با اتومبیل کوچک تک نفره و پرسرعت کارتینگ هیجان زیادی دارد. پیست کارتینگ مجموعه سافاری به طول تقریباً ۷۵۰ متر و عرض حداقل ۸ متر از تمام استانداردهای لازم برای پیست‌های روبار کارتینگ برخوردار است.

کارتینگ کیش

  • موتور 50cc کودک: موتور چهارچرخه مخصوص کودکان ۵ تا ۱۳ سال.
  • موتور ATV 90: تجربۀ سواری با موتور اتوماتیک چهارچرخه در پیست استاندارد مجموعه پارس سافاری کیش به طول تقریباً یک کیلومتر. استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی ندارد.

 

بلیط سافاری

  • شترسواری: تور شترسواری سافاری فرصتی برای خلاصی از آنهمه هیجان تفریحات دیگر سافاری است.
  • بانجی ترامپولین: ترکیب بانجی جامپینگ و ترامپولین. شما با کش از دو سو، به دو ستون عمودی متصل هستید و می‌توانید با کمک کش‌های ارتجاعی، روی ترامپولین بالا و پایین بپرید.

بانجی ترامپولین سافاری کیش

  • بانجی شوتینگ: تجربۀ پرتاب شدن با منجنیق از میان دو ستون به ارتفاع ۱۵ متر و با فاصلۀ ۲۰ متر. فرد شرکت‌کننده یا جامپر توسط دو کش محکم در میان دو ستون قرار می‌گیرد و سپس توسط یک باگی پرقدرت که با طنابی به جلیقۀ جامپر متصل است، به سمت عقب کشیده شده و در لحظه مناسب رها می‌شود. هیجان پرتاب لحظه‌ای بانجی شوتینگ نفس را در سینه حبس می‌کند. جامپر پس از شلیک‌شدن، مسافتی حدود ۶۰ متر را با زاویه حدود ۴۵درجه در هوا طی می‌کند تا اینکه از حرکت بایستد. بانجی جامپینگ کیش یکی دیگر از تفریحات هیجانی جزیره است با این تفاوت که این بار سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد.
  • ماشین کوبنده: یا همان ماشین برقی‌ که برای سنین کودک و نوجوان و بزرگسال مناسب است.
  • موتور COBRA 100 ATV: تجربۀ سواری با موتور اتوماتیک چهارچرخه در پیست استاندارد مجموعه پارس سافاری کیش به طول تقریباً یک کیلومتر. استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی ندارد.
  • پینت بال سافاری: لذت بازی پینتبال و یک جنگ تمام عیار با گلوله‌های رنگی در مجموعه پارس سافاری کیش.
  • هرم مومیایی: یک آیتم ترسناک برای کسانی که به دنبال آدرنالین زیاد هستند. عبور از مسیرهای پرپیچ و خم در زیر یک سازۀ هرمی شکل و فرار از دست مومیایی‌ها می‌تواند حسابی شما را بترساند. بخش هرم مومیایی VIP مجموعه پارس سافاری کیش نیز با آیتم‌های فکری و ترسناک توان فیزیکی افراد را تخمین می‌زند و به فراخور امتیازی که کسب کرده‌اند به آنها جوایزی اهدا می‌کند. اگر به آیتم‌های ترسناک علاقه‌مندید، حتماً قلعه وحشت کیش و اتاق فرار دالان نفرین شده شهربازی هایلند را نیز امتحان کنید.
  • ترامپولین: استفاده از ترامپولین برای افراد سه سال به بالا و حداکثر وزن ۱۰۰ کیلوگرم است. مدت زمان این تفریح ۱۰ دقیقه است.
  • استوانه جادویی: یک استوانۀ بادی بسیار بزرگ که با قرارگرفتن چندنفری در میان آن باید تلاش کنید آن را به درستی روی زمین قل بدهید که همین امر اسباب تفریح و خندۀ افراد را فراهم می‌کند.
  • فیش اسپا: لذت و آرامش و ماساژ پا توسط ماهیان کوچک را در فیش اسپا مجموعه پارس سافاری کیش تجربه کنید. دیگر خدمات ماساژ و حمام ترکی کیش نیز در سفرساز با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.
  • سینما ۹ بعدی: واقعیت مجازی و لمس دنیای نه بعدی مجازی با سینما ۹ بعدی سافاری کیش.
  • مینی گلف: مینی گلف سافاری فرصتی برای تجربۀ بازی پردقت و پروسواس گلف.
  • فوتبال حبابی: جنگ و فوتبال میان حباب‌های غول‌پیکر به این شکل که یک حباب بزرگ بر روی بالاتنۀ شما قرار می‌گیرد و باید به این شکل فوتبال بازی کنید.

خرید بلیط مجموعه پارس سافاری کیش با تخفیف

بلیت ورودی مجموعه پارس سافاری کیش و همچنین بلیط تفریحات داخل مجموعه از طریق وبسایت سفرساز با تخفیف عرضه می‌شود. به همین دلیل توصیه ما این است که ورودیه را به صورت آنلاین خریداری کنید تا هم از تخفیف برخوردار شوید و هم از تکمیل نبودن ظرفیت ورودی سافاری اطمینان حاصل کنید. همکاران ما از طریق شماره تماس ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ آمادۀ پاسخگویی به پرسش‌های شما دربارۀ مجموعه پارس سافاری کیش هستند. تجربیات خود را از این مجموعۀ بی‌نظیر با ما در قسمت نظرات درمیان بگذارید.

سافاری کیش کجاست؟

مجموعه پارس سافاری کیش در شمال شرقی جزیره، در بلوار امام خمینی (فرودگاه سابق کیش) – بلوار سافاری – جنب فاز ۳ صنعتی واقع شده است. در این بخش از جزیره علاوه بر پیست پروازهای تفریحی کیش و دسترسی به تفریح مهیج جایروکوپتر کیش، می‌توانید از شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره به عنوان یکی از جاهای دیدنی کیش بازدید کنید. چنانچه اطلاعات بیشتری درخصوص تفریحات کیش و یا راهنمای سفر به کیش نیاز داشتید، همکاران ما در سفرساز می‌توانند شما را به‌طور کامل راهنمایی کنند. لینک دسترسی به مجموعه پارس سافاری کیش را در زیر مشاهده می‌فرمایید:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه پارس سافاری کیش – کل تفریحات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


درباره ما

وبسایت گردشگری سفرساز با مدیریت آقای علیرضا زینلیان بافنده به شماره مجوز ۱-۰۱۰۲۶۱۰۳۴ به عنوان راهنمای جامع فروش تفریحات کیش آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران جزیره است تا بتوانند در سریع‌ترین زمان، بهترین خدمات را دریافت کرده و با انتخاب تفریحات مناسب خود، سفری لذت‌بخش را تجربه کنند.

یکی از مشکلات بزرگی که گردشگران در زمان سفر به جزیرۀ کیش با آن روبه‌رو هستند، تنوع تفریحات کیش و خدمات ارائه‌شده به‌صورت آنلاین است. این مسئله ممکن است آنها را در انتخاب تفریحات با بهترین قیمت و کیفیت سردرگم کند.

تماس با ما

سبد خرید

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه