جت کار کیش با تخفیف سفرساز

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

جت کار کیش یکی از تفریحات دریایی لاکچری و هیجانی جزیره کیش است که در کلوپهای محدودی ارائه می‌شود. سفرساز بلیط جت کار کیش را با تخفیف ویژه به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

برای خرید تفریحات آبی از ساعت 9 تا 17 با شماره 09053587413 تماس بگیرید.

بلیط جت کار کیش از طریق کلوپ ناتیلوس یا کلوپ مارین دریا صادر می‌شود.

  • مخاطب: بانوان و آقایان
  • محدوده سنی: 15 سال به بالا
  • مدت زمان تفریح: ۱۵ دقیقه
  • ساعات فعالیت: ۹ تا ۱۷
  • هر بلیت مختص دو نفر است. دو نفر همزمان می‌توانند از جت کار استفاده کنند.
  • بلیت خریداری‌شده چارتری بوده و قابلیت کنسلی ندارد.
  • تفریح شاتل امکان عکاسی و فیلمبرداری دارد که در محل کلوپ قابل رزرو است.
  • شما می‌توانید از ساعت ۸ تا ۲۳ از طریق شمارۀ تلفن ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ با همکاران ما در تماس باشید.
  • آدرس: ساحل سیمرغ، کلوپ ناتیلوس / ساحل مرجان کلوپ مارین دریا

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

ساعات فعالیت:

9 تا 16

نوع تفریح:

گروهی

مدت زمان تفریح:

۱۵ دقیقه

مخاطب:

خانم و آقا/15 سال به بالا

میزان هیجان:

زیاد

فهرست مطالب

جت کار کیش چیست

جت کار کیش یکی از تفریحات آبی لاکچری جزیره است که اخیراً در چند کلوپ تفریحات آبی محدود ارائه می‌شود. تفریح جت کار قایقی مانند اتومبیل است که با نیروی محرکه موتور در آب حرکت می‌کند و شما می‌توانید آن را درست مانند یک اتومبیل با فرمان و پدال گاز و غیره کنترل کنید. تفریحات آبی جزیره یکی از دلایل اصلی سفر گردشگران به این بخش از جنوب کشور است که مانند دبی پاتوقی برای تفریحات هیجانی دریایی محسوب می‌شود. جت کار کیش نیز مانند جت کار در دبی شما را به یک رالی پرسرعت روی آب دعوت میکند. بلیط جت کار را از سفرساز با تخفیف تهیه کنید.بلیط جت کار کیش با تخفیف سفرساز

مخاطب جت کار کیش

ماشین جت کیش که روی آب حرکت می‌کند مناسب افرادی با قد بیش از 120 سانتی متر است که بتوانند جلوی روی خود را ببینند و به فرمان مسلط باشند. درست مثل سواری با ماشین، جت کار کیش نیز نیاز به حداقل سن و قد دارد تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. حداقل سن برای استفاده از جت کار 15 سال است.قوانین و الزامات ماشین جت کیش

قوانین و الزامات جت کار در کیش

این تفریح مهیج و جالب نیز مانند دیگر تفریحات جزیره چند قانون و الزامات خاص خود را دارد تا بدون هیچ مشکلی بتوانید از جت کار لذت ببرید.

  • کودکان زیر 15 سال می‌بایست حتماً با یک همراه از جت کار استفاده کنند.
  • تعداد افراد برای استفاده همزمان از این قایق تفریحی کیش 2 نفر است.
  • بلیتی که خریداری می‌کنید برای استفاده دو نفر همزمان است.
  • مدت زمان استفاده از بلیط جت کار کیش 15 دقیقه است.
  • با دقت به راهنمایی‌های متصدی کلوپ گوش دهید.مخاطب جت کار در کیش

کلوپ جت کار در کیش

همانطور که گفتیم، به دلیل شکل و شمایل خاص این تفریح و تعداد محدود در جزیره، تنها دو کلوپ در جزیره جت کار را ارائه می‌دهند، کلوپ ناتیلوس و کلوپ مارین دریا در هتل ماریناپارک. این دو کلوپ با امکاناتی نظیر دوش و رختکن، پکیج عکاسی، کافی شاپ و طیف وسیعی از تفریحات آبی مانند پدل بورد کیش، پاراسل، شاتل و رینگو خدمات مدرن و مفیدی به مشتریان عرضه می‌کنند.

آدرس کلوپ تفریح دریایی جت کار

برای استفاده از جت کار کیش می‌توانید به دو کلوپ مارین دریا واقع در هتل مارینا پارک و کلوپ ناتیلوس در جنوب شرقی جزیره و ساحل سیمرغ مراجعه کنید. ساعت کاری این کلوپ‌ها 9 تا 17 است و بسته به شرایط آب و هوایی تمام تفریحات آبی را ارائه می‌دهند. بهتر است پیش از مراجعه حضوری حتماً از طریق وبسایتهای معتبر یا پشتیبانی سایت سفرساز از دایربودن تفریحات اطمینان حاصل کنید. در نقشه زیر موقعیت مکانی کلوپ مارین دریا یکی از کلوپهای ارائه‌دهنده جت کار کیش را ملاحظه می‌کنید.

قیمت جت کار کیش

جت کار کیش از آنجا که یک تفریح لاکچری محسوب می‌شود، قیمت نسبتاً بالایی نسبت به دیگر تفریحات آبی دارد. اما نگران نباشید، وبسایت سفرساز با تخفیف ویژه بلیط ماشین جت کیش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هیچکس از این تفریح جالب و جدید محروم نماند. در قسمت بالای صفحه می‌توانید قیمت اصلی به‌روزشده و قیمت پس از تخفیف جت کار کیش را ملاحظه کنید.قیمت جت کار در کیش

تخفیف بلیط جت کار کیش

باید خاطرنشان کنیم که جت کار همیشه فعال نیست. برای آگاهی از فعال بودن این تفریح جدید بهتر است موجودی و فعال بودن آن را از طریق گزینه تاریخ در بالای صفحه چک کنید. چنانچه تاریخ موردنظر خود را انتخاب کردید و سانس فعالی نشان نداد، به این معناست که جت کار کیش در آن روز سرویس ارائه نمی‌دهد. بلیط جت کار کیش را با تخفیف از سفرساز خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه برای جت کار کیش با تخفیف سفرساز

  1. حمید رسایی

    باحاله لاکچری طوره.اینکه دونفری میشه سوار شد خوبه. یه بلیت میگیری دو نفر سوار میشی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


درباره ما

وبسایت گردشگری سفرساز با مدیریت آقای علیرضا زینلیان بافنده به شماره مجوز ۱-۰۱۰۲۶۱۰۳۴ به عنوان راهنمای جامع فروش تفریحات کیش آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران جزیره است تا بتوانند در سریع‌ترین زمان، بهترین خدمات را دریافت کرده و با انتخاب تفریحات مناسب خود، سفری لذت‌بخش را تجربه کنند.

یکی از مشکلات بزرگی که گردشگران در زمان سفر به جزیرۀ کیش با آن روبه‌رو هستند، تنوع تفریحات کیش و خدمات ارائه‌شده به‌صورت آنلاین است. این مسئله ممکن است آنها را در انتخاب تفریحات با بهترین قیمت و کیفیت سردرگم کند.

تماس با ما